He­šteg kao uno­sna valuta!


INSTAGRAM NAJPOPULARNIJA DRUŠTVENA MREŽA!

Trend: Na ovoj on­la­jn pla­t­fo­r­mi na­la­zi se na­j­bo­lji sa­dr­žaj, obje­di­njen u jed­nom di­gi­tal­nom me­di­ju ko­ji je izu­ze­t­no user friendly.

Nekada je važilo pravilo da slika vredi više od hiljadu reči, dok danas to nije slučaj. Uspešnost same objave u vidu slike ili videa u velikoj meri zavisi od njenog opisa (tzv. copyja) i heštega.

Rodno mesto moderne upotrebe heštega je Tviter, a njegov idejni tvorac je developer Kris Mesina, koji je primetio da se heštegovi najčešće koriste prilikom četovanja i smatrao je da bi bili popularni i na ovoj društvenoj mreži. Verovatno se ne sećate perioda kada je s drugim osobama bilo moguće komuniciranje u virtuelnom svetu samo četom, bez razmene slika. Na portalima koji su obezbeđivali ovakav vid komunikacije teme za čet su se selektovale poput odvojenih „soba“ zahvaljujući #. Sve se ovo dešavalo 2007. godine, iako je subjektivni osećaj kao da je bilo u prošlom veku.

Danas zahvaljujući simbolu # naše slike dolaze do najudaljenijih mesta na planeti. Dešavalo mi se da kontaktiraju sa mnom, da me lajkuju i zaprate osobe iz Južne Amerike, dok sam se s nekima i sprijateljila u realnom životu, samo zahvaljujući zajedničkoj temi, koju sam označila i imenovala simbolom # u opisu slike. Sve ovo prati osnovnu funkciju Instagrama, kao i njenu kategoriju – društvena mreža posredstvom koje ljudi komuniciraju, uče i razmenjuju iskustva.

Kako zapravo # funkcioniše?

KOMPLETAN TEKST PROČITAJTE KLIKOM NA OVAJ LINK


OSTAVITE KOMENTAR

Napišite komentar!
Molimo Vas upišite ime

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.