Kako da izaberete najbolji reklamni materijal za svoj brend?

Crni petak

Internet i društveni mediji svakodnevno menjaju načine na koji se firme oglašavaju i izgrađuju svoj brend. Međutim, ono što ostaje konstantno u marketingu jeste činjenica da štampani reklamni materijal i dalje efikasno i sa puno uspeha privlači kupce.

Razloge za to treba potražiti u poverenju – ljudi i dalje veruju u vrednost tradicionalnog marketinga u vidu brošura, štampanih majica, vizit kartica, kalendara i slično. Dok razvijate onlajn marketinške strategije, bilo bi dobro da to ispratite i odgovarajućim štampanim materijalom u “realnom” svetu. Ipak, postavlja se pitanje, kako sa toliko mnogo mogućnosti koje postoje izabrati najbolji reklamni materijal za svoj brend.

Donosimo vam predloge u koje materijale i tipove štampanih reklama vredi investirati i koja ulaganja će izvući maksimum iz vaše marketinške kampanje. 


Poslovne kartice

Prva štampana stvar u koju svaka komanija treba da uloži jesu vizit karte. Poslovne ili vizit karte važe za jedan od najboljih marketinških materijala koji postoje. Male, jeftine i prenosive one treba da prate sve ostale štampane materijale, kako biste ojačali vaš brend i pružili sve kontakt informacije. Ovde se misli na brojeve telefona, ali i na adrese mejla i web straica, tako da se do vas lako dolazi i u Gugl pretrazi.

Vizit karte su ključne iz više razloga. One pre svega pomažu da se kupci povežu sa stvarnim ljudima unutar vaše firme. Pravi dizajn može stvoriti utisak da o vašoj kompaniji kao profesionalnoj organizaciji sa kojom vredi poslovati i sarađivati. Uz to, ljudi ih mogu proslediti drugima, omogućavajući vam tako nove potencijalne kupce.

Ukoliko na karticu dodate posebnu ponudu, popust ili neki drugi poziv na akciju učinićete je značajnim marketinškim sredstvom i dodati na njenoj vrednosti. 

Štampani tekstil

Jedinstven način da predstavite svoj brend je svakako vaša štampana reklama na raznim materijalima. Reklamni tekstil mogu biti različiti komadi garderobe i aksesoari koji je prate. Možda su najpopularnije reklamne majice, duksevi, ali i pantalone, kao i sportska i poslovna oprema. 

Bez obzira na to da li odlučite da štampate uniforme za svoje osoblje ili poklone za saradnike (ili pak i jedno i drugo), atraktivna poruka i prepoznatljiv logo odštampani na nekom odevnom predmetu biće pun pogodak.

Ne možete pogrešiti sa poklonom kao što je majica. Kvalitetnu majicu svi vole da nose, a svaki put kada neko obuče majicu sa vašim logom ili nazivom firme, vaš brend dobije na značaju. Izaberite kvalitetne materijale, različite dezene i boje i ostavićete utisak profesionalne i ozbiljne firme.

Flajeri i brošure

Ako ste nedavno otvorili restoran ili prodavnicu igračaka ili želite da širite vesti o događaju koji organizujete, deljenje flajera je odlična strategija. Važno je da letak bude koncizan i precizan, a vaša poruka upadljiva tako da privuče pažnju. Takođe, flejeri su dobar način da podstaknete ljude na akciju. To se najbrže postiže ukoliko odštampate letak sa vaučerom za popust. Nemojte se zaustaviti na jednom vaučeru, ponudite dva ili tri popusta cena koji se mogu iskoristiti u izvesnom periodu. Ovako možete motivisati što više ljudi da kupe nešto u vašoj prodavnici ili pak pojedu obrok u vašem novom restoranu.

Za one koji žele da pruže više informacija o svom poslu, odlično rešenje su brošure. Možete ih deliti isto kao flajere ili psotaviti na neko istaknuto mesto, tako da ih ljudi mogu videti i uzeti svoj primerak. Iako su opširnije od flajera, brošure ipak imaju ograničen prostor. Možda su najpogodnije za formu odgovora na najčešća pitanja koja mogu imati vaši potencijalni kupci. 

Olovke, notesi i rokovnici

Sasvim je izvesno, ako tražite odgovarajući poklon za svoje saradnike, sa olovkama i notesima nećete pogrešiti. Agenda, rokovnik ili bullet journal sa olovkom su funkcionalan, praktičan i uz to lep poklon. Vašim saradnicima i kupcima će koristiti tokom cele godine, što znači da će im isto toliko vremena pred očima biti i vaš logo. 

Rokovnike možete podeliti sa svojim vizit kartama na nekom poslovnom sastanku ili konferenciji. Izbor boja i dezena, kao i modela notesa i rokovnika je širok. Istaknite se klasičnim dizajnom ili pak privucite pažnju neobičnim i originalnim dezenima.

Što se olovaka tiče, one su podjednako praktičan i vredan poklon. Prenosive su poput vizit karata, pa tako nikad ne znate u čije će ruke završiti olovka sa odštampanim logom vašeg brenda. Korisne su, te su velike šanse da će ih vaši klijenti zadržati. To znači da ćete izazvati utiske o robnoj marki svaki put kada se olovka koristi. Zbog toga ne treba da iznenadi što su olovke omiljene u marketinškim strategijama mnogih firmi.

Podelite ih na događajima i sastancima. Čuvajte ih na svom radnom stolu. Dajte ih zaposlenima da koriste za posao. Jednostavno ih koristite u svakoj prilici.

Kalendari

Želite da vas drugi gledaju svakog dana, tokom cele godine? Podelite besplatne kalendare svojim kupcima. Kalendari privlače pažnju i omogućavaju da vaš brend stalno bude na umu potrošača. Ovo je jedna od najlakših i najefikasnijih strategija brendiranja, jer su kalendari sami po sebi vredni i korisni predmeti – ljudi vole da ostanu organizovani.

Možete biti veoma kreativni kada dizajnirate marketinške kalendare, a sasvim je izvesno da će se vaša kreativnost imati efekta. Ovo je takođe fantastičan način da se zahvalite postojećim kupcima i stvorite lojalnost kod novih.

Nalepnice

Nalepnice su zabavan i kreativan način da oglasite svoj brend, a možda i najsvestraniji. To je zbog toga što se mogu staviti na bilo šta – laptopove, prozore, zidove, ogledala, ormariće, sveske… Možete ih zalepiti svuda! Potrudite se oko dizajna svojih nalepnica i svaki kupac će želeti da je zadrži. Ukoliko uz svoj logotip i naziv firme dodate i neku simpatičnu izreku, neosporno je da ćete osvojiti i veliki broj novih klijenata.

Na kraju – šta izabrati?

Ukoliko još niste sigurni u to kakav izbor da napravite, evo još malo pomoći za kraj. Želećete da u svoju marketinšku kampanju unesete drugačiju dinamiku od one koju nudi digitalni sadržaj. Najbolje od svega je što se ne morate odlučiti za jedan od ponuđenih predloga. Uvek možete napraviti kombinaciju onih štampanih materijala koji vam se najviše dopadaju i pritom uklapaju u vaš budžet.

Imajte na umu da je ključ sjajnog marketinga koji se postiže štampanim materijalom u grafičkom dizajnu. Posvetite tome posebnu pažnju. Odlučite se za privlačne boje, zanimljive formate i materijale visokog kvailteta i budite sigurni da će klijenti čuvati predmete sa vašim odštampanim logom.

ПретходниSomborac uhapšen zbog marihuane sakrivene na splavu
Следећи„Karapandža“ za aktivan odmor u prirodi

ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

Напишите коментар!
Молимо Вас упишите име

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.