Na osnovu Zaključka Vlade Republike Srbije Gradska uprava grada Sombora je od 19. marta obustavila rad sa strankama putem neposrednog kontakta (šalteri i sl.), do dana prestanka vanrednog stanja.
Kako je Odlukom Narodne skupštine ukinuto vanredno stanje na teritoriji Republike, stekli su se uslovi za nastavak rada sa strankama putem neposrednog kontakta u službenim prostorijama organa grada Sombora i u Uslužnom centru gradske uprave grada Sombora, počev od 08.maja (petak).
Radno vreme Gradskog uslužnog centra (prijemna kancelarija i pisarnica) u zgradi „Županije“ je svakog radnog dana od 8:00 do 15:00 časova.
Poslovi koji su se do sada obavljali isključivo putem pisane ili elektronske pošte, ili telefonskim putem, nastavljaju da se obavljaju neposrednim kontaktom između stranaka i zaposlenih, uz obaveznu primenu svih preventivnih mera od uticaja na bezbednost i zdravlje zaposlenih i korisnika (Zaključak Štaba za vanredne situacije grada Sombora od 07.maja), a posebno onih koji se odnose na sprečavanje širenja zarazne bolesti COVID-19 izazvane virusom SARS-CoV-2 : držanje socijalne distance od 2 metra, upotreba zaštitnih sredstava tj. maski i rukavica, kao i mera koje se odnose na maksimalan broj lica koja mogu da borave u zatvorenom prostoru, polazeći od delatnosti i funkcionalnog uređenja prostora, posebno sa aspekta organizacije rada u uslovima epidemije.