SCENA ZA DECU I MLADE U SOMBORU DOBILA IME „FABRIKA SNOVA“

velika-sala-kulturnog-centra-1

Kulturni centar „Laza Kostić“ Sombor je organizovao konkurs za određivanje imena Scene za decu i mlade, odnosno Velike sale Kulturnog centra gde se izvode predstave za decu, na kojem su učestvovali naši najmlađi sugrađani. Upravo oni su u prethodnom periodu predlagali imena, a danas su objavljeni rezultati konkursa.

Petočlana komisija u sastavu dr Milivoje Mlađenović – teatrolog, Nebojša Vasić – akademski slikar i kustos u Galeriji “Milan Konjović”, Slađana Dragičević – istoričar umetnosti, David Firanj – teoretičar umetnosti i direktor gradskog Muzeja i Vesna Šašić – glumica i direktorica Kulturnog centra “Laza Kostić” Sombor je donela odluku da pobedi predlog pod nazivom „Fabrika snova“, tako da će se Scena za decu u zgradi Kulturnog centra zvati upravo tako.

Rezultate konkursa je saopštila direktorica somborskog Kulturnog centra, Vesna Šašić, a interesantan je podatak da je pobednički predlog, odnosno naziv „Fabrika snova“ dala njena ćerka, Srna Šašić.


Dakle, slučajno ili namerno, od svih pristiglih predloga pobedio je onaj koji je dostavila baš ćerka direktorice Kulturnog centra Vesne Šašić, odnosno osobe koja je bila u žiriju, ali i koja je kao prvi čovek ove ustanove raspisala pomenuti konkurs. Prilikom svog izlaganja, Vesna Šašić je rekla da ona kao Srnina mama nije glasala, već da su drugi članovi žirija izglasali pobednika.

Treba dodati i to da Srna Šašić nije želela da uzme nagradu koja joj je pripala kao pobedniku konkursa, već je set od dve karte za sve predstave za decu i mlade koje će biti izvedene na sceni „Fabrika snova“ do kraja sezone, komisija dodelila Dunji Trkulja, koja je poslala najviše predloga.

Vidno oduševljena rezultatom konkursa, direktorica Kulturnog centra je bila i u ulozi dirigenta, traživši da deca koja su došla da pogledaju predstavu horski izgovore novo ime scene, što se može videti i na video snimku koji je dostupan OVDE.

Postavlja se pitanje, da li u današnje vreme baš svi, pa čak i ovako naizgled nebitni konkursi moraju da budu kompromitovani?

Izvor: sombornjuz.rs

ПретходниFestival organske i etno hrane u Somboru šesnaesti put
СледећиPOTPUNI FACEBOOK KRAH: Prodati lični podaci više od 1,5 milijardi korisnika na mračnom internetu?!

ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

Напишите коментар!
Молимо Вас упишите име

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.