Sombor obojen u roze na koncertu Sergeja Ćetkovića


U susret Međunarodnom mesecu borbe protiv raka dojke, kompanija Avon poklonila je građanima Sombora koncert Sergeja Ćetkovića koji je, zajedno sa brojnom publikom na Trgu Svetog Trojstva, pevao za zdravlje svih žena.

Osim najvećih hitova ovog popularnog pop pevača, Somborci su imali prilike da u opuštenoj atmosferi, u društvu dragih osoba čuju važnu poruku – rak dojke, najčešće maligno oboljenje kod žena, izlečiv je u preko 90% slučajeva ukoliko se otkrije na vreme.

„Veliko mi je zadovoljstvo što smo imali priliku da na ovaj način podsetimo sve žene da brinu o sebi. Drago mi je što smo učestvovali u ovoj ohrabrujućoj priči, zahvaljujući kompaniji Avon, koja se zaista potrudila da oboji Sombor u roze i pošalje jasnu poruku ženama da nema razloga za strah i da u ovoj borbi nisu same. Redovno se pregledajte i živite zdravo i srećno!“ – izjavio je Sergej Ćetković nakon koncerta.

Među gostima koncerta bile su i žene koje su se uspešno izborile sa rakom dojke, a koje danas svojom pričom ukazuju na značaj redovnog obavljanja pregleda i pružaju preko potrebnu iskustvenu podršku ženama obolelim od ove teške bolesti.

„Svakog dana treba da brinemo o svom zdravlju, da osluškujemo telo kada nas boli, da istražimo sve promene i pronađemo uzroke. Jedino tako ćemo utvrditi šta se događa u našem organizmu. Ovakve akcije, kao što je Avon Akcija za borbu protiv raka dojke, skreću pažnju svakome da brine o sebi, da ide na redovne preglede. Za takve ciljeve se u našem Društvu za borbu protiv raka borimo već pola veka i sa istom energijom nastavljamo dalje. Osnaživanje je važno, sa posebnim osvrtom na ono najvažnije – naše zdravlje. “ – poručila je dr Đerđi Šarić, onkolog i predsednica Društva za borbu protiv raka Sombor.

Koncertom „Sombor je roze“ kompanija Avon obeležila je i 15 godina od pokretanja Akcije za borbu protiv raka dojke u Srbiji. Da to bude baš u Somboru omogućile su Avon Dame iz prodajne zone ovog regiona, ostvarivši najveći doprinos fondu Akcije za borbu protiv raka dojke kupovinom proizvoda sa roze vrpcom. Time su pomogle i sledeću Avon donaciju za programe i organizacije koje se bave ovom temom.

Avon Akcija za borbu protiv raka dojke u Srbiji

Avon akcija za borbu protiv raka dojke u Srbiji pokrenuta je 2004. i od tada do danas, Avon Srbija je prikupila i donirala više od pola miliona dolara (500.000$) da obezbedi najsavremeniju opremu za ranu dijagnostiku kao i da podrži programe koji podižu svest i pružaju neophodnu obuku ženama u borbi protiv ove bolesti. Avon sredstva prikuplja prodajom posebnih proizvoda sa ružičastom vrpcom, čiji je sav prihod namenjen podršci programa za borbu protiv raka dojke. Detaljnije: https://bit.ly/2mWEYbf

Avon Akcija za borbu protiv raka dojke u svetu

Avon Akcija za borbu protiv raka dojke postavila je Avon u prve redove borbe protiv raka dojke. Avon je danas vodeća korporacija koja globalno podržava ovo pitanje. Od kada je Avon pokrenuo Akciju 1992. godine, Avonovi programi za borbu protiv raka dojke u preko 50 zemalja su obezbedili više od 800 miliona dolara za sprovođenje istraživanja i unapređenje pristupa kvalitetnoj nezi za sve, bez obzira na platežnu sposobnost pacijenta. Avon dodeljuje sredstva različitim korisnicima, od vodećih centara za rak dojke do grassroots programa za očuvanje zdravlja dojki kako bi podržao istraživanja u ovoj oblasti i pristup nezi. Akcija je omogućila da više od 18 miliona žena širom sveta dobije besplatne mamograme i preglede dojki, obrazovao preko 145 miliona žena o raku dojke i finansirao perspektivna istraživanja o uzrocima nastajanja raka dojke i načinima prevencije. Avon prikuplja sredstva za finansiranje Akcije prodajom proizvoda obeleženih „roze trakom“, kao i organizovanjem događaja za prikupljanje sredstava u preko 50 zemalja godišnje, uključujući i seriju AVON 39 Šetnji za iskorenjivanje raka dojke u Americi i događaja u okviru Avon šetnje oko sveta za borbu protiv raka dojke.


OSTAVITE KOMENTAR

Napišite komentar!
Molimo Vas upišite ime

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.