Svi saveti za uspešnu organizaciju proslave rođendana

proslava-case-zdravica

Odbrojavate sitno do rođendana? 

Jedva čekate da ga provedete sa svojom porodicom i najbližim prijateljima i želite da ovogodišnja proslava bude posebna i drugačija od ostalih?

Pa onda je krajnje vreme da počnete sa pripremama! Uspešna organizacija proslave rođendana zahteva da izdvojite određeno vreme i u potpunosti se posvetite svakom segmentu organizacije. 


Ovo može biti težak zadatak ukoliko svakodnevno imate puno obaveza. Zato, ako želite da olakšate sebi, angažujte profesionalce i uverite se i sami zašto je profesionalna i efikasna organizacija događaja najbolji način da osigurate da će vaš rođendan biti baš onakav kao što ste i zamislili.

U nastavku teksta za vas smo izdvojili segmente organizacija o kojima na vreme morate voditi računa i na koje ne smete zaboraviti.

#1 Pronađite prostor za proslavu rođendana

Ono što prvo treba da obezbedite je mesto na kojem će se vaša proslava održati. To može biti svečana sala u hotelu ili restoranu, splav ili pak vikendica. Letnje proslave rođendana pružaju mnogo više mogućnosti jer se one mogu održati i na otvorenom, dok hladno vreme uslovljava zatvoren prostor. 

Prostor koji odaberete treba da bude dovoljno velik da bi mogao da primi sve goste i da im bude komforno, a opet i dovoljno mali kako bi atmosfera bila bolja i kako bi ljudi mogli međusobno da komuniciraju.

Ukoliko je najveći deo vaših zvanica zaposlen, proslavu bi trebalo organizovati u petak ili subotu, da bi svi gosti bili u mogućnosti da prisustvuju rođendanu i kako sa njega ne bi kretali ranije. S obzirom na to da najveći broj ljudi razmišlja na ovaj način, upravo su ovi dani najtraženiji, pa je potrebno svoj zakup prostora obaviti na vreme.

Odredite okviran broj zvanica koje će prisustvovati događaju i na osnovu toga krenite u potragu za idealnim prostorom. Nakon što ste napravili selekciju onih koji mogu da prime potreban broj osoba i izdvojili one koji su po vašem ukusu, vreme je da proverite dostupnost rezervacije za potreban datum i posetite one sale ili restorane koji se nalaze na samom vrhu vaše liste.

Ukoliko se dvoumite između dve opcije, vodite računa i o poziciji bine kako bi muzika imala dovoljno prostora i bila u centru dešavanja, i o samoj lokaciji prostora.

#2 Uredite prostor dekoracijom po želji

Sada kada ste našli prostor, vreme je za njegovo uređenje i dekorisanje! Razmislite o odgovorima na sledeća pitanja:

Kakvu dekoraciju želite – raskošnu ili minimalističku? Koliko vam je dekoracija važna i koliko ste novca spremni da uložite u nju?

U zavisnosti od odgovora na pitanje zavisi i vaš odabir dekoracije. Ono što je sigurno – za kakvu god dekoraciju se odlučili, ona će oplemeniti prostor, učiniti ga lepšim i u njega uneti malo rođendanske atmosfere.

A da li ste zaboravi na balone?

Klasični helijumski baloni u boji po želji ili oni u obliku broja godina koje punite učiniće prostoriju raskošnom, a fotografije sa njima biće posebne.

#3 Organizujte muziku – DJ ili muzika uživo?

Kada je u pitanju muzika, u zavisnosti od vašeg ukusa i ukusa vaših gostiju pred vama imate nekoliko opcija. Prva opcija je da na vašem rođendanu muziku pušta DJ. Zatim, sledeća opcija vam je pevač ili pevačica, a treća je da, ukoliko vam veličina i raspored prostorije to dozvoljava, angažujete čak ceo bend.

Za dobru atmosferu važno je da se na proslavi pušta dobra muzika uz koju svi gosti mogu da se vesele. Za koju god opciju da se odlučite, unapred pripremite listu pesama koja će se puštati ili pevati. 

Vodite računa o izboru pesama i napravite spoj najboljih domaćih i stranih, modernih pesama i starih hitova koje većina ljudi voli. Takođe, važan je i redosled pesama – započnite veče laganijom muzikom, a kako veče odmiče polako prelazite na onu zabavniju uz koju ljudi mogu da igraju, pevaju i da se provode.

#4 Vodite računa o budžetu kojim raspolažete

Verovatno ste pri samom donošenju odluke da organizujete proslavu odredili i koliki budžet imate na raspolaganju. Važno je da znate da ne možete unapred odrediti tačan iznos novca koji će vam biti potreban za celokupnu organizaciju.

Ukoliko je vaš budžet ograničen, a prethodno navedene stvari se ne uklapaju u njega, potrebno je da se nekih stvari odreknete ili nađete povoljniju opciju. 

Odredite vaše prioritete i njima se vodite. Na primer, da li vam je važno da prostor bude dekorisan kao što ste zamislili, ili dekoraciju možete svesti na minimum i taj preostali novac investirati u muziku koja će obezbediti bolju atmosferu?

Ukoliko je cena prostora previsoka, da li vam je važno da se vaša proslava rođendana organizuje baš u njemu, ili će biti u redu i neka povoljnija opcija? Pri donošenju odluke, razmislite o tome šta najviše utiče na celokupan utisak koji proslava ostavlja i šta je ono što će učiniti da se svi gosti lepo provedu.

Nadamo se da vam je ovaj tekst bio koristan i da smo vam pomogli u organizovanju proslave za vaš (nećemo pitati koji) rođendan!

ПретходниPrvi put u istoriji somborskog pozorišta na scenu stali slepi i slabovidi
СледећиSedam saobraćajnih nesreća u protekloj sedmici, zbog alkohola i droge zadržano četvoro vozača

ОСТАВИТЕ КОМЕНТАР

Напишите коментар!
Молимо Вас упишите име

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.